неделя, 27 януари 2008 г.

Прокълнатия

Край малък зимен огън, треперещ съм се сгушил...
Наоколо - нераждала земя от черен яд замръзнала...
Димът отровно давещ луната е опушил
и вятърът от юг повял, пак някой демон вързал е...

Ръката си – парченце лед, към огъня поднасям
И виждам пламъците малки от ужас, как се свиват...
Подобно грешен стар слепец, аз ориста разнасям,
а хората от пътя ми все бягат и се крият...


Не помня кой ме заклейми с танталово мъчение
и даже колко векове със времето се гоня...
Но изтерзаната душа очаква изкупление –
да срещна моята любов, сълзица да пророня...

4 коментара:

Анонимен каза...

ne moga da kaja nishto...
daje da se registriram ,ne moga...
leka poleka misulta mi se iznasq,a sled neq iaz


iskam sulzicata ti da presreshtna ..tui shte moje da se slu4i samo akot i podarq sebe si
nasreshta(na sreshta) . (datata e vqrna) p.p sorka za zakusnenieto dano ne sum te svarila premruznal ot..4akane..

Марин каза...

А, споко, ще се сгрея :)

Анонимен каза...

edna greqna...ot men ...:P

(ne mi otkazvai de:)) ... ne e 4ak ,tolkova...toplo..

Анонимен каза...

..s edna greqna...ot men ili na slun4evi baterii si:)))!?