понеделник, 24 декември 2007 г.

Прошка

Добре ли си прекарваш ти празника, предателко?
Усмихната, щастлива, очакваща внимание...
Не вярвам да си спомняш, че аз съм жив, “приятелко”
и тебе още чакам, потънал във мълчание....

Не помня колко клетви изрече ти, предателко
и точно колко пъти простих великодушно...
Макар и да те бранех от всичко аз, “приятелко”
заби ми нож в гърба и скри се малодушно...

Днес Коледа е, казват. Прощава се, предателко..
Прощава се на всички, които си обичал...
Простих ти... Весели се и радвай се приятелко...
Аз дълго ще те чакам... във теб съм се заричал....

14 коментара:

Анонимен каза...

Думите са малко, за да изрека, това, което почувствах при прочита...
Сякаш със нож разразяха и моето сърце.
Честита Коледа и бъди много щастлив!!!

Марин каза...

Благодаря ти!
Че не съм щастлив е ясно, като бял ден... Снощи беше най-кошмарната нощ в живота ми....Без да преувеличавам! И въобще не мога да разбера накъде да хвана.
но ти благодаря!
Не зная коя/кой си. Не зная защо въобще ме четеш. Мислех си, че е един друг човек, но той отрече...
Както и да е, дано поне на теб да ти е хубаво.

Анонимен каза...

Преживявях същото и може би затова ми е толкова близко това, което пишеш... Само дето аз не мога да се изразя така...

Анонимен каза...

Някакъв ден,
Коледна песен,
празничен звън
ги събра у дома.
И аз съм със тях,
но съм толкоз далечна
и пусто и празно е,
взрив от тъга...
Някакъв ден
и екот от чаши,
после подаръци,
отваря се тя...
Тръпна в очакване-
не, не си ти!
Някакъв ден,
Коледна песен,
мечта ли?
Тя просто умря...

Марин каза...

Всеки ред, който съм написал е като късане на живи парчета месо....
Ако някой ми бе казал преди година и половина, че ще изживея този ад, просто щях да му се изсмея и да го погледна с пренебрежение и превъзходство...токова бях щастлив...
Господи, превърнаха в трупове и двамата, но по различен начин... На нея тепърва й предстои да го осъзнае, защото е малка...
Не, че и тя не носи вина. Носи я, разбира се, защото предателството си е предателство на всяка възраст...
За себе си какво да кажа - изумявам се, че страданието може да е безкрайно, многолико и да .... еволюиира!!!
Светата инквизиция може само да ми завижда за умението, с което сам се унищожавам. Всеки ден по едно късче от мен... По едно късче обич.. И не свършва...
Мъките на Прометей, на Тантал... издивели комбинации, родени от перверзни умове, за да стигам в края на всеки ден до сцена, подобна на последната сцена в Ах, този джаз...
И ако има някакъв балансьор в целия този пандемониум, това е Надеждата... опърпана, мизерна, но присъстваща!

Анонимен каза...

Аз вече не вярвам, че тя съществува, такава, каквато би ми се искало да я има... за жалост, не знам дали ще я срещна, но нещо в мен умря снощи за последно...

Марин каза...

Какво да ти кажа. Има един страхотен филм - Изкуствен интелект. На Спилбърг е, ако си го гледала. А той е Стрелец, като мен...
В крайна сметка, когато вярваш в нещо силно и докрай, все някога се случва, дори да е след края на света....

Анонимен каза...

Не съм го гледала, поне не помня...
бих искала...

Марин каза...

Направи го, много е мъдър филмът, макар, че фабулата е по-скоро в приказния свят :)
Имаш ли си име?

Анонимен каза...

Обичам приказки, защото винаги свършват добре...
Имам име и много си го обичам, но ако не те притеснява, предпочитам да съм анонимна, ако искаш измисли ми някое, с което да ме наричаш...

Марин каза...

Е, няма да ти измислям име,защото после къде да те търся да ти нося риза....
Ако пък някоя сутрин се събудиш и си го спомниш, свиркай...

Анонимен каза...

все някога се случва, дори да е след края на света....-a za teb kakvo 6te ostane v tozi svqt? 4e si 4akal "oniq"?ti kade 6te si v tozi?da prosti6 vednaj,da prosti6 dva pati-tova e 4ove6ko,no da pro6tava6 cql edin jivot-tova ve4e e glupost!

Анонимен каза...

.."toi " e magesnik (ne mu se doveri) zamul4a si s usmivka( :) ) dobre 4e ne uspq da dolovish...spasila si se ot...krushtavkata mu:) rizi ne pesti... suznato ili ne , taz za teb prednazna4ena beshe ,no -yvi otkaza my ..ex ne se kosi druga shte q nosi... p.p kum anonimnata (kusmetliika-mina mejdu..kapkite...mu)

Марин каза...

ХА! :)))